2010. május 20., csütörtök

22. rész

Raquval egymásra néztünk. Nem nagyon értettük Ana Mariát. Egyszer azt hinné az ember, hogy már semmi baja sincs, majd hónapokkal később ide jön, és ilyeneket mond, ismét. Raqu megnyugtatott, hogy majd megnyugszik, és ha jobban megismer, akkor már nem lesz ilyen. Végül is, őt is meglehet érteni, félti a fiát. Ahogy ezt kitárgyaltuk, Raqu hirtelen témát váltott.
- Nem is mondtad, hogy te és Fernando ismét együtt vagytok – pirított rám nevetve
- Nem volt rá alkalmam, minden olyan gyorsan történt – válaszoltam mentegetőzésképpen
- Azt el tudom képzelni – nevetett egyet Raqu
- Nem, úgy ahogy gondolod – nevettem most én
- Hát… akkor, hogy kíváncsian várom a magyarázatot
Ekkor hirtelen Tündi is betoppant. Elmeséltük neki Ana Maria látogatását. Nagyon ki volt akadva.
- Képzeld Tündi, Niki és Fernando ismét együtt vannak – avatta be Raqu a legjobb barátnőmet
- Tényleg? – kérdezte Tündi – Gondoltam, hogy így lesz. Nem bírnátok sokáig egymás nélkül. De miért vagy ilyen morcos
- Szerinted milyen legyen szegény? Nem hagyták, hogy a délutánját Fernandóval töltse – nevetett Raqu
- Miért, el kellet mennie? – kérdezet Tündi
- Nem, csak Ana miatt nem sikerült az együttlét. Igaz?
- Hát, ezt azért megérdemelted, drága barátnőm – vágott vissza diadalom ittasan Tündi
- Lehet, de én azért, még mindig mérges vagyok. Nem értem, hogy miért titkolóztatok. Ó Raqu képzeld, már tudjuk ki Tündi titkos pasija
- Tényleg? – kérdezte Raqu kíváncsian – És ki az?
- Sosem találnád ki – válaszoltam nevetve, de ekkora már Tündi is kacagott
- Hát, akkor meséld el – kérlelt Raqu
- Rendben, épp Fernandóval beszélgettem, amikor is be akartam menni, a „megbeszélésre”. Amikor beléptünk Tündi és a pasija épp, a lepedő akrobatika tanait vizsgálták.
- Ó, most már értem, miért ujjong Tündi, hogy nem sikerült Fernandóval
- Azt nem mondanám, hogy nem sikerült, csak azt, hogy másodszorra nem jutottunk a végére.
- Másodszorra mi? – kérdezet Tündi – hu, itt valakik nagyon…
- De, ki az a titkos pasi – szakította félbe Raqu Tündit.
- Hát, - kezdtem a mondatot – Kimi Räikkönen lenne az a szerencsés
- Vagy szerencsétlen – válaszolt Tündi
- Hu, úgy látom ti, vonzzátok a Forma 1-es pilótákat – nyugtázta nevetve Raqu

Ahogy így kibeszéltük a dolgokat Fernando toppant be…

Fernando betoppant. Mindenki nevetet egyet. Szegény nem értette, hogy miért. Kedvesen üdvözölt mindenkit, majd leült mellém az ágyra és átölelt. Jó volt újra így ülni. A lányok is elmosolyodtak.
- Olyan aranyosak vagytok így ketten – jegyezte meg Tündi
- Igen, nagyon szép pár – helyeselte Raqu
- Na, nekem mennem kell. Kíváncsi vagyok, mit csinál Kimi – hangzott Tünditől
- Én is megyek, mert holnap koncertem lesz – válaszolta Raqu is

Majd az ajtóhoz léptek. Ki kísértük őket. A folyosón Tündi üvöltött – Legyetek rosszak!!! – Erre mind a négyen röhögni kezdtünk. Bementünk a szobámba, és leheveredtünk az ágyra. Elmeséltem Fernek, hogy miért volt itt az anyukája. Nagyon nem tetszett neki. Megígérte, hogy beszélni fog ismét vele. Láttam rajta, hogy fáj neki, hogy az anyukája nem támogatja a kapcsolatunkat. Megnyugtatott, hogy ez nem fogja a kapcsolatunkat befolyásolni. Ez megnyugtatott. Bíztam benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése